dimarts, 6 de setembre del 2016

La vella capitana (Josep Maria Espinàs)



A l'estiu tots llegim més, potser a causa de les vacances, fins i tot jo mateix que tinc vacances permanents des de fa anys. Per això alguns periòdics aprofiten per a recomanar llibres o demanar a personatges famosos que en recomanen. Per aquesta raó, m'he decidit a llegir un dels llibres que he vist recomanats a Vilaweb, La vella capitana (Ed. la campana), no sé si el morbo que els vells tenim respecte a la mort ha tingut alguna cosa a veure. Diré, tot i que té poca importància que l'he llegit en format digital, per un costat perquè em costa uns eurets més barat i per l'altre, i més important, perquè puc augmentar la grandària de la lletra, fet que em permet una lectura més còmoda (els anys no passen debades).
El llibre, curt i com a recull d'articles, és agradable i fàcil de llegir. No és un tractat teològic, ni metafísic ni filosòfic sinó, més aviat, un llibre costumista amb una forta dosi d'ironia, escrit amb un estil desenfadat i columnista, com correspon a un escriptor periodista com és Josep Maria Espinàs. Divertit i entretingut, ben adient per a l'estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada