dimarts, 6 de novembre del 2012

XXXVI APLEC EXCURSIONISTA DELS PPCC (II L'HOSPITALITAT DE PRADA)

Mar, Joan i Cristina davant la tomba de Pompeu Fabra
Catalunya Nord, i concretament Prada, és terra d'acollida. Quan Verdaguer va estar difamat i vilipendiat per tots, quan la majoria dels seus amics l'havien abandonat,
va trobar a Prada amistat i solidaritat. També va trobar bona acollida a aquesta ciutat Pompeu Fabra, qui va estar exiliat ací, i ací va morir i descansa en pau. La visita a la seua tomba és una cita obligada a la que, com tants d'altres, no vaig faltar.
* * *
... i parlant de solidaritat, Teresa Castelló m'ha cedit unes fotos que jo no vaig poder fer: el Canigó --sempre el Canigó!-- des d'una perspectiva diferent a les que vaig fer jo, Sant Martí, i Sant Miquel de Cuixà. Gràcies!

Sant Miquel de Cuixà


El Canigó

Sant Martí de Canigó


 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada