dimecres, 28 de desembre del 2011

TORNEM A VEURE TV3!!!

Alberto Fabra ha complit amb el pronòstic que varen fer alguns amics meus i ha retirat la multa a Acció Cultural per reproduir el senyal de TV3, autoritzant novament que les emissions de la TV catalana es puguen veure al País Valencià. Gràcies President, gràcies per permetre la llibertat d'expressió.

Bé, aquesta és una de les notícies que m'haguera agradat donar hui sense saber o sense tindre en compte que és el dia dels innocents. Alguns amics meus van creure que això anava a passar. Uns altres varen justificar la no participació en les manifestacions a favor de TV3, dient que després de les eleccions CiU pactaria amb Rajoy i, a canvi dels seus vots per a la investidura, ordenaria a Fabra que permetera a Acció Cultural repetir el senyal. Ara estem desmobilitzats i desarmats. Atès que crec en la bona fe dels meus amics, sols em queda dir: POBRES INNOCENTS!

2 comentaris:

  1. Pep no ens dones aquestes "falses alegries" que els canvis d epressió són molt roïns per la salut...

    ResponElimina
  2. De veres que en llegir el primer paràgraf he estat a punt de deixar l'ordenata i engagar la tele. Xeee! seré innocent! aiii! no aprendre mai a saber que l'enemic no ens dóna treva. Bona innocentada, Josep.

    ResponElimina