dijous, 14 de novembre del 2013

EN DEFENSA DE L'ESTAT DE BENESTAR?

Així es deixaran l'estat de benestar
Ja ho he dit en altres ocasions. No em dol l'eminent mort de RTVV pel que ha fet fins ara. Em dol pel que"podria" ser i fer en el futur. És una qüestió d'esperança. Però he de dir que cal ser cínic, extremadament cínic, per a dir que volen sacrificar RTVV per a salvar l'estat de benestar. El PP ha estat contrari a l'estat de benestar. I no m'ho invente jo. Això ho va dir el senyor Aznar. I els fets i resultats del govern del PP així ho demostren. Què ha fet El PP valencià per l'estat de benestar? Privatitzar la gestió de la sanitat pública? Reduir mestres i professors? Reduir beques en l'ensenyament? Per a mantindre l'estat de benestar què han fet? Malgastar en un aeroport sense avions, en terra mítica, en la ciutat de la llum? Duplicar o triplicar despeses en la Ciutat de les Arts i les Ciències? Despeses sense control i sense transparència en la visita del Papa? Adjudicar contractes a les empreses de l'anomenat Cas Gurtel? "Deixar-se estafar" per Noos? Tirar els diners en RTVV, fins convertir-la en la de més deutes i menys audiència? Fins i tot si fóra tan ingenu que em creguera que el motiu de tancar RTVV fóra salvar l'estat de benestar, encara tindria dubtes: tancar RTVV suposa no caldre pagar els 1.200 milions de deutes? Si tanquen, s'estalviaran pagar l'acomiadament als 1800 treballadors?

Quan des de Madrid ens van posar a Alberto Fabra de Molt Honorable, un amic meu, gens sospitós de ser elector ni simpatitzant del PP va dir que el nou President donaria un aire més democràtic al Consell, perquè havia estat partidari de la TV3 i pel seu tarannà de persona dialogant. Jo vaig dir "si no ho veig no m'ho crec" No és que jo siga sabut, no. És que soc vell i m'han enganyat moltes voltes. Ni TV3 ni RTVV. Tampoc no m'esperava tanta desfeta. I a més a més en nom de l'estat de benestar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada